„Éld át a fogadás teljes dimenzióját!” – elindult a 2022-es Tippmix kampánya egy egészen különleges nyereményjátékkal kiegészülve
Február az egyik legnépszerűbb hónap a sportfogadók körében, hiszen ekkor indul a Bajnokok Ligája és az Európa Liga kieséses szakasza, valamint javában zajlanak a legfontosabb európai bajnokságok és a hazai pontvadászat is. Ennek, valamint a tavalyi kiemelkedő eredmények jegyében integrált kampánnyal folytatja sportfogadási termékeinek népszerűsítését a Szerencsejáték Zrt. A közelmúltban nemcsak a fogadható sportágak köre bővült az e-sporttal és a v-sporttal, hanem friss arculatot és a legújabb nemzetközi trendekhez igazodva új funkciókat is kapott a társaság sportfogadási üzletágának online felülete, a Tippmixpro, amely immár a legnagyobb globális versenytársakhoz hasonló, magas szintű digitális ügyfélélményt nyújt játékosainknak miközben biztonságos keretek között kínál vonzó alternatívát a hazánkban engedéllyel nem rendelkező játékszervezőkkel szemben. A kampány kreatív elemei február 1-től február 28-ig köszönnek vissza a televízióban, közterületeken, rádióban, sportmarketing felületeken, emellett Budapest két ikonikus terén a Széll Kálmán, valamint a Móricz Zsigmond körtéren elhelyezett egyedi, a kampány arculatát tükröző buszmegállókkal is találkozhatnak az érdeklődők.
Ha a top mérkőzések és a várhatóan kiválóbbnál kiválóbb egyéni teljesítmények hosszú sora nem lenne elegendő izgalmi faktor, akkor tudunk még néhány okot arra, hogy miért érdemes fogadni az év második hónapjában. Azon játékosok között, akik a Tippmixen vagy az online Tippmixpro oldalon február 7. és 27. között játszanak minimum 3-as kötésben legalább 3000 forint értékben a heti több százezres és milliós pénznyeremények mellett egy CUPRA FORMENTOR autóért is versenybe szállhat.